LOOKS · PHOTOGRAPHY · Story

Prvý Bloger bazar v Košiciach

…prvý bloger bazar v Košiciach…konečne po Bratislave aj u Nás v Košiciach…

Milujem bazáre…pravidelne navštevujem starožitníctvo a kedysi bolo každé sobotne dopoludnie venovane behaniu po sekáčoch=}}…vtedy som mala akosi viac času…teraz keď sa do sekáča dostanem raz za mesiac som nadmieru spokojná=}…

DSC_7296-37

Ale prvý KOŠICKY BLOGER BAZAR…ach…dopadol úžasne…konečne tento úžasný nápad prišiel aj do Košíc…V Bratislave to organizuje úžasná zuzu.sabo…a tu v Košiciach šikovná  Barborka @z dennika reumamy…a prizvala si aj ďalšie baby ,medzi ktoré patrím aj ja…a juchuuu teší ma to veľmi že som sa na tom celom mohla podieľať…bolo veľa priprav, veľa dohadovania, vybavovania i sem tam nejaké fotenie=}…a to bola moja úloha- fotiť, za čo som veľmi vďačná……na bazáre som bola ako bloger ale aj fotograf a teda Vám prinášam fotky…kto z Vás nebol môže sa aspoň popozerať …a dúfame že Vás to naláka a nabudúce prídete.

…Bola fakt úžasná atmosféra a každá jedna z nás bola úprimne prekvapená z Vás všetkých, ktorý ste prišli. Prišli ste za nami, rozprávali sme sa, oslovili ste nás . Ako ono sa to veľmi nezdá, predsa žijeme v akomsi nereálnom svete plnom sociálnych sieti a foto filtrov, ale toto bolo fakt skutočné…..skutočné MY a skutočný VY…Ja som sa Fakt tešila, keď ste za mnou prišli a porozprávali sa nie len ohľadom veci, ale aj tak bežne, že ma sledujete, že sa Vám to páči celé čo robím, že mi držíte palce.

…Prišli za mnou moji klienti z Vianočných fotení, ktorý mi poďakovali za fotky, pochválili, a pýtali si ďalší termín.Prišli aj klienti z predošlých letných fotení…kamaráti. Veľmi si to cením. Je to úžasný pocit, že ste ma takto prišli podporiť a porozprávať sa a objať=}…DAKUJEM…

…spojili sme virtuálny svet so skutočným a veľmi nás tešila Vaša pozitívna odozva…Chceli sme vyzdvihnúť myšlienku toho, že aj nosené veci su krásne, stále nositeľné a dajú sa vyuziť na mnoho spôsobov…nemusíme bezcielne nakupovať a hrnúť sa za momentalne už ” spotrebným tovarom” v obchodoch ale skôr využivať už vyrobené, kvalitné a jedinečné kusky, ktoré najdeme v bazáre, či secondhande a dať veciam druhú šancu….  už sa tešíme na ďalší Bloger Bazár a vy?

collage2collage1collage3

Okrem mňa boli na bazáre aj tieto úžasné ženy, s ktorými sme to organizovali

collage6

@Nadi, ktorá zložila s Barborkou celý vizuál Bazaru a predávala aj vecičky od Handmade tvorkyne @Lubkashandmade i zo svojho obchodiku @Male radosti

@Pethra a jej myšlienka secondšance

@aurabeautyblog  u ktorej ste mali možnosť sa aj nalíčiť

a ďalší super ľudia a blogerky, ktoré prijali pozvanie a prišli predávať svoje kúsky…

@Imperfectwoman

@lapkinn

@katarinanablate

@lucyfashionvision

Z handmade tvorcov sme mali na bazáre aj úžasné @ručičkovo s ich precízne spracovanými náramkami, a doplnkami… cukor nám I vám dopĺňala Vierka Cabanová s jej najchutnejšími cupcake a koláčikmi z @ColorFairytale…no a bez @Bei by sme nemali krásnu kvetinovú fotostenu, takže všetkým veľmi pekne ďakujeme a nesmierne sa tešime ze ste nás prišli podporiť a pomôcť.

kolaz 4a

Vasa Lea

 

 

Pridaj komentár