LOOKS · Story

BAD day = BLACK day

IMG_0105

Takéto zlé počasie ma úplné prepadlo a dovolím si tvrdiť že až nepripravenú. Priletelo len tak z ničoho nič. Som dosť senzitívny človek a najmä na jar a na jeseň keď sa mieša počasie a príroda sama nevie čo a ako, tak aj ja vtedy pociťujem takéto výkyvy nálady a aj fyzicky sa cítim dosť zle…takto to bolo aj pred dvoma týždňami. Všetko bolo zvláštne, na všetko som sa hnevala a myslela len na negatívne veci a negatívnych ľudí ktorý mi sem tam vedia poriadne podkopnúť nohy a poriadne podkopnúť cele moje myslenie. Na jednej strane si vravím, že ja som ja a jednoducho nikto neprežije môj život len ja sama a ja si musím isť za svojími snami a cieľmi, ale niekedy potrebujem počuť aj nejakú podporu ,nejaké milé slovo, úsmev či vetu ,ktorá ma utvrdí v tom že to čo robím, robím správne a dobre. Že mi to ide, že sa uberám správnym smerom a že…a že aj keď mi to  niekedy nejde tak sa nemám vzdávať a isť ďalej.

IMG_0125

Mam množstvo plánov a vízií, cieľov, ktoré by som chcela dosiahnuť ale musím sa priznať že fakt s malou dušičkou sa osmeľujem tieto nápady zdieľať aj so svojími okolím… lebo akosi pravé mne najbližší…sa zrazu nejako vzďaľujú a je asi fakt PRAVDA to, že práve niekedy nachádzame u svojich najbližších tých najhorších, pokrytcov a vlastne ľudí ,ktorý by v našom živote nemali čo robiť, … cely môj zlý a čierny deň bol o tomto o tom že som sa vŕtala v celých týchto negatívnych myšlienkach, ktoré mi do hlavy zasiali ľudia, na ktorých by mi nemalo záležať -keďže im nezáleží na mne…fuu zložité to obdobie mam momentálne a asi bude ešte zložitejšie…

Stále si opakujem že je to len zlý deň a zle počasie a celé sa to takto vykumulovalo v moju zlu náladu,

ale…niekedy ani racionalizácia nepomôže a môžte byt rozumný a inteligentný ako neviem kto jednoducho pocity sú pocity nedajú sa ovplyvniť aspoň ja to neviem ,dokonca ich niekedy neviem ani úplné potlačiť a je na mne dosť vidieť že som out of order.

IMG_0103

IMG_0122

…nikdy som Nejak nesledovala motivačné stránky ale práve v takýto deň mi dosť pomáhajú a samé nabiehajú do počítača s trefnými motivačnými mottami a citátmi. Vtedy si tak povzdychnem a načerpávam z nich energiu na moje ďalšie fungovanie…ak sledujete môj blog tak mate aspoň možnosť vidieť ako takéto BAD days u mňa vyvrcholia, lebo väčšinou po takom dni alebo dňoch mam veľkú chuť tvoriť a potom vznikajú kadejaké možné kreácie ktoré mam doma=}

Mate aj vy takéto dni? Ako ich zvládate?

Čo Vás motivuje vo Vašej ceste isť ďalej?

2 myšlienky na “BAD day = BLACK day

Pridaj komentár